Hoe kunt u geld besparen op uw auto?

Car detailing

 

 

Kleine deuken kunnen worden gerepareerd met retoucheermiddelen. Als het om de lak gaat, kan de kras met plamuur worden opgevuld. Dit is natuurlijk niet altijd mogelijk. Als de lak erg gekrast is en alleen de botten van de motorkap zijn aangetast, dan kan plamuur net genoeg zijn om het op te lappen.

Voor grote krassen is een uitgebreidere reparatie nodig. Als de auto zware krassen heeft en alleen de huid van de motorkap is aangetast, dan moet de auto worden gestript en grondig worden gereinigd om hem goed te kunnen behandelen. voor deze auto’s is intensieve Car detailing nodig.

Om de originele verhoudingen te herstellen, moet de lak worden hersteld en moet worden geprobeerd nieuwe materialen aan te brengen. Als de auto zwaar bekrast is en alleen een huid van de motorkap is aangetast, dan moet de hele huid worden gestript en schoongemaakt.

Zware krassen moeten worden behandeld als roest. fixatie is vereist. Dit houdt in dat men een kleine hoeveelheid zand en een pigment in de kras aanbrengt. De kras bestuderend, stopt men vervolgens hars in de kras, die in feite een in tweeën gebroken prop glas is. De hars is een heel klein beetje transparant en wordt gevuld met kleurmateriaal, zodat de tint van het materiaal de kras vult. Dit wordt dan op zijn plaats gezet. De enigszins doorzichtige hars wordt op zijn plaats gebracht en verhit, zodat de glasscherven een goede hoeveelheid warmte kunnen verdragen.

finalisten altijd worden geleverd met een voering van polyester film. Dit is een beschermende laag om de echte afwerking van de verf te beschermen. Deze zijn relatief moeilijk te behandelen omdat ze op alcoholbasis zijn. Dit betekent dat het metaal niet goed kan uitharden. Dit is meer werk, maar het is dan ook veel gemakkelijker dan gewoon schilderen.

Tenslotte, behandel uw overgespoten metalen onderdelen nooit als originelen. Originele metalen zijn veel moeilijker te schuren, en zijn dus dikker, wat het werk moeilijker en bewerkelijker maakt.

Zware krassen zijn de ergste nachtmerrie van een beginnend metaalrestaurateur. Ze vereisen dezelfde uitmuntendheid als roestbehandeling – tijd, deskundigheid en geduld.

enda

Tips voor het bewaren van antieke auto-onderdelen: Small Dents AndFAX scannerare among the best mendingHelpful when repairingan antique auto partsthat you can’t leave out.

De meesten onder ons hebben geen gebruikers die zich bekommeren om de luidere prestaties van hun auto. In het geval van een oldtimer of klassieker, hangt veel af van hoe erg de auto beschadigd is. Als dit voor u het geval is, zult u wellicht een professional moeten raadplegen om het juiste onderdeel voor uw auto te krijgen. Het kan heel eenvoudig zijn om het extra materiaal te krijgen dat door de fabrikant wordt gevraagd, als dit is wat u nodig hebt. In sommige gevallen kan het wettelijk niet mogelijk voor u om bepaalde soorten onderdelen voor uw auto te kopen. In bepaalde winkelseizoenen kunnen specifieke gerepareerde onderdelen duurder zijn dan niet-repareerbare onderdelen. Raadpleeg altijd uw auto reparatiewerkplaats en auto-onderdelen winkel, als u meer info nodig heeft.

lees meer:

Autopoetsbedrijf

Interieur reinigen auto | 880

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *