Hoe verkoop je een modeboetiek?

boetiek

De mode zelf is een soort industrie geworden, een erfenis die erop wacht te worden doorgegeven aan de volgende generatie. Terwijl veel modeliefhebbers op hun werk de kans krijgen om de moordende concurrentie tussen e-commerce sites die verschillende soorten trendy kleding verkopen, te observeren en te analyseren, zijn er zoveel mogelijkheden om een leuke modeboetiek te beginnen dat men de verleiding gewoon niet kan weerstaan om zijn of haar eigen modewinkel te openen. En het is zeker geen Afgewerkt product. Een modeboetiek is een plek waar niet alleen uw producten, maar ook uw eigen act aan de man wordt gebracht en verkocht aan de eindgebruikers. Uniek ontworpen, goed geleverd en heerlijk gevarieerde goederen, uw eigen modeboetiek kan een gevreesde concurrentie worden tussen u en andere modeliefhebbers. Het is dus heel belangrijk dat u weet dat er bepaalde kardinale regels zijn waaraan u zich moet houden om uw zaak te verbeteren en uw winst op te voeren. Kardinale regels uit de oudheid is het verkopen van producten die niet alleen voor een niche bestemd zijn, maar die kant-en-klaar zijn en voor iedereen beschikbaar.

Kardinale regel van dingen met korting verkopen is uw winst te verhogen door de prijs verder te verlagen. Een andere is om uw voorraden pas te verminderen nadat u de distributie en het bereik van uw produkt hebt geobserveerd. Ten slotte is het het belangrijkst te weten waar u moet zijn en waar u uw product precies moet verkopen. Het is gemakkelijk om een modeboetiek te beginnen, maar heel moeilijk om die te beheren. U bent het immers die de winkel moet runnen en winst moet maken, niet uw zakenpartner.

Een modeboetiek beginnen: Het eerste waar je absoluut zeker van moet zijn is dat je een landingsbaan hebt, dat je op zijn minst een kleine ruimte hebt om te verkopen, geen inventaris, en een public relations ruimte. De pr-ruimte moet minstens 100 meter van de voordeur verwijderd zijn, daarnaast moet je een verkoopbot hebben en ook een stationery-team.

Stiekem verkopen: De volgende stap is het verbergen van uw bronnen van aankoop. Onder uw tafel, of in het geheime gedeelte van uw modewinkel, moet u uw lijst van kopers en klanten bewaren. U kunt hen de lijst via uw e-mail voor klanten en stuur dia’s naar de verborgen sectie voor kopers. Zorg ervoor dat geen kopers of klanten onaangenaam verrast worden door je vuile trucs.

In het geheim adverteren: Daarna is de belangrijkste stap het sponsoren van evenementen en shows, onderwerp ze aan je doelgroep. Wees niet bang om hen mooie proefkledij of extra stalen van uw eigen producten te sturen, intrigeer hen een tijdje, fris hun geheugen op met alle zoet geurende geuren, en prikkel hen dan met uw nieuwigheid.

Zorg voor een goede naam: Probeer niet een goedkope winkel op te richten om je behoeften te vervullen. In plaats daarvan kunt u een modezaak hebben waarvan u de kwaliteit met trots toestone. Elk beetje extra belangstelling helpt.

Zodra het artikel beschikbaar is, bestelt u het, en als uw kassier, zal hij het bij u thuis afleveren. Blijf artikelen van goede kwaliteit kopen om uw behoefte te vervullen, en krijg een reputatie van kwaliteit, discreet, en fatsoenlijk.

Leave a Reply

Your email address will not be published.