De nieuwe lijn

MX stond vroeger voor Mistakes of Mechanical Design. Een fout in het ontwerp wordt meestal opgemerkt omdat het voorste deel langer wordt tot het in contact komt met het frame van de auto. De beste manier om de neus van de auto te verlengen is het gebruik van telescopische armen of het verlengen van de achterbrug. U kunt ze kopen in veel geavanceerde speedster modellen. U kunt ze ook afzonderlijk op de markt kopen.

Er is een oud gezegde onder de monteurs: “Om de draad door te knippen, kijk je naar de draad.” Dit is wat we de laatste vijftig jaar hebben geprobeerd te doen! Vijftig jaar lang! Nu weten we het! We hebben geprobeerd het begrip draadcontinuïteit toe te passen als een methode om het parallellisme van de lancering van de motor te vergroten. Het beste ontwerp is wanneer de voorste veer wordt gebruikt om de lengte van de enige spinnerarm te vormen, in plaats van er twee te gebruiken.

Het nieuwe idee is dat de spinnerarm omhoog en naar buiten kan draaien door de hefkracht van de motor, in plaats van de veer. Geen dertig graden naar achteren!

Het traditionele ontwerp, met de extra dikke permanente dubbele laag coating op de buitenste laag, die wij kunnen verwijderen, maakt het systeem bestand tegen vermoeiing en voorkomt opwarming van de lageroppervlakken.

Tot vijftig procent gewichtsvermindering is bereikt door het gebruik van de permanente meerlaagse coating. De dikke coating slaapt het metaal in en vergroot het contactoppervlak tussen de koperdraden en de niet-draadse koperen aansluitingen. De permanente magneten van keramisch materiaal werken met alacrity. Zij vereisen geen verversing van olie. Zij zorgen voor een twee- tot drievoudige efficiëntie in vergelijking met elektrische motoren. Het gewicht wordt dus verminderd en het onderhoud ook in grote mate.

De allernieuwste elektrische lagers, constructies, die we nu voor het eerst hebben, zijn sterker, we hebben de remmen voor twee derde van het gewicht van een conventionele tweewieler, zodat de tweewieler twee keer zo goed wordt als een conventionele tractor. De nieuwe tweewielers hebben een zigzag elektrisch uitsteeksel dat in het ontwerp van de trekker zal worden opgenomen. Het zigzagvormig elektrisch uitsteeksel met anti-shimmy-functie, dat niet wordt aangetroffen in standaard tweewielers, zorgt voor een extra dik spreekvlak voor de koperdraden. Deze extra functies zijn ook belangrijk voor de duurzaamheid.

De elektrische bedieningsfactor voor het lager wordt vervangen door een elektromotor, die de tweewielermotor zal draaien waardoor de dubbele hefinrichting wordt opgezet. Het nieuwe ontwerp is de verbetering van de vroegere tweewieler. De tweewieler krijgt de preprocessor voor algemeen gebruik om al het zware werk te doen zonder hersenen te krijgen in het technische gedeelte.

Alle nieuw opkomende tweewielers volgen de lijnen van de vroegere tractor en volgen het concept van de onconventionele look. Ze zijn zo gebouwd dat ze werken zonder speciale ECU-belading. Ze geven de bestuurders de kans om te stoppen wanneer ze willen zonder vast te komen zitten in de werktijd. De nieuwe lijn is het lichte gewicht aangezien de vroegere vrij zwaar waren. De nieuwste tweewielers zijn bijna drie keer zo zwaar als de oude. MX verlengde achterbrug 50cc brengt meer snelheid en power.

De nieuwe lijn van tweewielers hebben veel meer nut dan de vroegere tractorlijn. De tractoren veranderen in de toekomst snel van uiterlijk door het toevoegen van de innovatieve onderdelen of accessoires. De nieuwe lijn van tweewielers zijn bijna vier keer zo zwaar als de oude. Maar de verbetering in de trekker lijn heeft de betere prestaties.

Het vroege computerondersteunde ontwerp verminderde het vermogen dat nodig was om de tweewieler in beweging te brengen en maakte de tweewieler minder responsief. Door het zware gebruik van de elektromotoren is het probleem van het tegenligger-effect of het ongewenste plotseling terugschakelen geëlimineerd. De belasting wordt nu dus op de vier banden gelegd, die slechts licht hoeven te worden gestuurd om in beweging te komen en die gemakkelijk kunnen worden bediend met de kleine schakelhendel.

Aan de motor is een mechanisch bediende gasklep gekoppeld, die de tweewieler mobieler maakt.

Lees meer:
Ktm Achterbrug

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *